Pogosta vprašanja
Naročila
▾ Kako potrditi naročilo?
1. Izberite izdelke in jih dodajte v košarico.
2. Potrdite košarico za nadaljevanje na plačilo.
3. Vnesite svoj naslov za dostavo.
4. Izberite svoj način dostave.
5. Izberite svoj način plačila .
6. Preverite svoj naslov za račun.
7. Potrdite svoje naročilo.
8. Po potrditvi naročila boste prejeli potrditveni e-mail.
9. Ko bo paket odposlan, boste prejeli e-mail s povezavo za sledenje dostavi vašega naročila.
2. Potrdite košarico za nadaljevanje na plačilo.
3. Vnesite svoj naslov za dostavo.
4. Izberite svoj način dostave.
5. Izberite svoj način plačila .
6. Preverite svoj naslov za račun.
7. Potrdite svoje naročilo.
8. Po potrditvi naročila boste prejeli potrditveni e-mail.
9. Ko bo paket odposlan, boste prejeli e-mail s povezavo za sledenje dostavi vašega naročila.
▾ Stanje naročila/Potrditev naročila
Za ogled statusa vašega naročila se morate prijaviti v svoj uporabniški račun z vašim e-poštnim naslovom.
Dostopna koda vam bo poslana po e-pošti.
Vse informacije bodo posodobljene v realnem času.
Dostopna koda vam bo poslana po e-pošti.
Vse informacije bodo posodobljene v realnem času.
▾ Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?
Vsa potrjena naročila na naši strani so takoj preusmerjena na našo logistično platformo v Nemčiji, da zagotovimo hitro odpošiljanje.
Stranka mora pred potrditvijo naročila preveriti pravilnost izbranih izdelkov in ob oddaji naročila navesti točne ter popolne podatke (naslov, poštna številka ...)
Ko je plačilo potrjeno, je transakcija zabeležena in naročilo postane dokončno, preklic ali sprememba ni več možna.
Stranka mora pred potrditvijo naročila preveriti pravilnost izbranih izdelkov in ob oddaji naročila navesti točne ter popolne podatke (naslov, poštna številka ...)
Ko je plačilo potrjeno, je transakcija zabeležena in naročilo postane dokončno, preklic ali sprememba ni več možna.
▾ Razprodano
Vegaoo se zavezuje, da bo izpolnjeval naročila, prejeta na spletni strani, le v okviru razpoložljivosti zalog izdelkov.
Če enega ali več naročenih izdelkov ni na zalogi, se Vegaoo zavezuje, da bo o tem čim prej obvestil stranko.
Če enega ali več naročenih izdelkov ni na zalogi, se Vegaoo zavezuje, da bo o tem čim prej obvestil stranko.
▾ Prejel sem poškodovan izdelek, kaj naj storim?
Opravičujemo se za nevšečnosti!
Za hitrejšo obravnavo vaše zahteve nam prosim pošljite fotografije, ki čim bolje prikazujejo poškodbo izdelka.
Fotografije nam lahko pošljete po elektronski pošti na naslov contact@vegaoo.com in v zadevo napišite številko vašega naročila.
Storili bomo vse, da vam čim prej ponudimo rešitev.
Za hitrejšo obravnavo vaše zahteve nam prosim pošljite fotografije, ki čim bolje prikazujejo poškodbo izdelka.
Fotografije nam lahko pošljete po elektronski pošti na naslov contact@vegaoo.com in v zadevo napišite številko vašega naročila.
Storili bomo vse, da vam čim prej ponudimo rešitev.
▾ Kaj storiti, če mi manjka izdelek?
Možno je, da je bilo vaše naročilo poslano v več paketih.
Prosimo, preverite vaš(e) e-poštni naslov(e) za obvestila o pošiljki in primerjajte dobavnico vsakega paketa.
Če izdelka še vedno ni, kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom na e-naslov contact@vegaoo.com ali preko kontaktnega obrazca.
Prosimo, preverite vaš(e) e-poštni naslov(e) za obvestila o pošiljki in primerjajte dobavnico vsakega paketa.
Če izdelka še vedno ni, kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom na e-naslov contact@vegaoo.com ali preko kontaktnega obrazca.
▾ Želim račun?
Račun ne bo priložen v paketu, ampak ga boste prejeli po elektronski pošti.
▾ Kako uveljavljam pravico do odstopa od pogodbe?
Imate zakonsko pravico, da v 14 koledarskih dneh od prejema naročila uveljavljate odstop od pogodbe.
Za to nam pošljite jasno zahtevo po elektronski pošti na contact@vegaoo.com
Izdelek je potrebno vrniti v 14 dneh po tej najavi. Stroške vračila krije kupec.
Povračilo, vključno s standardnimi stroški dostave, bo izvedeno v 14 dneh po prejemu obvestila.
Brez kazni, razen v primeru neustrezne uporabe izdelka. Odgovorni ste le za zmanjšanje vrednosti zaradi pretirane uporabe.
Priporočamo, da za vsak vračilo ali odstop shranite dokazilo o pošiljanju.
Za to nam pošljite jasno zahtevo po elektronski pošti na contact@vegaoo.com
Izdelek je potrebno vrniti v 14 dneh po tej najavi. Stroške vračila krije kupec.
Povračilo, vključno s standardnimi stroški dostave, bo izvedeno v 14 dneh po prejemu obvestila.
Brez kazni, razen v primeru neustrezne uporabe izdelka. Odgovorni ste le za zmanjšanje vrednosti zaradi pretirane uporabe.
Priporočamo, da za vsak vračilo ali odstop shranite dokazilo o pošiljanju.
Dostava
▾ Kako spremenim naslov za dostavo?
Vsa potrjena naročila na naši spletni strani so neposredno usmerjena na našo logistično platformo, da zagotovimo hitro odpošiljanje.
Stranka mora pred potrditvijo naročila preveriti pravilnost svoje izbire in ob oddaji naročila navesti točne in popolne podatke (naslov, poštna številka...)
Vegaoo ne odgovarja za zamudo pri dostavi, ki je posledica napačnega ali nepopolnega naslova, ki ga je navedel kupec.
Ko je plačilo potrjeno, je transakcija zabeležena in naročilo postane dokončno, preklic ali sprememba ni več mogoča.
Stranka mora pred potrditvijo naročila preveriti pravilnost svoje izbire in ob oddaji naročila navesti točne in popolne podatke (naslov, poštna številka...)
Vegaoo ne odgovarja za zamudo pri dostavi, ki je posledica napačnega ali nepopolnega naslova, ki ga je navedel kupec.
Ko je plačilo potrjeno, je transakcija zabeležena in naročilo postane dokončno, preklic ali sprememba ni več mogoča.
▾ Kako lahko sledim svoji pošiljki?
Za sledenje svoji pošiljki vas vabimo, da se prijavite v svoj uporabniški račun.
Kliknite na številko pošiljke pri ustreznem naročilu.
Preusmerjeni boste na spletno stran izbranega dostavljavca, kjer boste našli informacije o dostavi (predviden datum dostave, status dostave...)
Kliknite na številko pošiljke pri ustreznem naročilu.
Preusmerjeni boste na spletno stran izbranega dostavljavca, kjer boste našli informacije o dostavi (predviden datum dostave, status dostave...)
▾ Kakšni so roki dostave?
• GLS: Dostava poteka med 8. in 19. uro in jo izvaja GLS, dostava v 3-5 delovnih dneh v 96% primerov, po prevzemu iz našega skladišča.
• DHL express: Ta način dostave poteka med 8. in 18. uro in ga izvaja DHL express, dostava v 24/48 urah v 98% primerov, po prevzemu iz našega skladišča.
Roki dostave se lahko razlikujejo glede na državo dostave.
Točnega časa dostave ne moremo zagotoviti, saj je odvisen od dostavljavca in njegove poti.
• DHL express: Ta način dostave poteka med 8. in 18. uro in ga izvaja DHL express, dostava v 24/48 urah v 98% primerov, po prevzemu iz našega skladišča.
Roki dostave se lahko razlikujejo glede na državo dostave.
Točnega časa dostave ne moremo zagotoviti, saj je odvisen od dostavljavca in njegove poti.
▾ Kaj se zgodi, če me ob dostavi ni doma?
Če vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavljavec pustil obvestilo z navodili, kako prevzeti svojo pošiljko ali kako dogovoriti nov termin dostave.
▾ Zamuda pri dostavi, kaj storiti?
Svetujemo vam, da:
• Preverite sledenje svoji pošiljki v svojem uporabniškem računu »Moja naročila«, da izveste njen natančen status.
• Preverite tudi spletno sledenje, ki ga nudi dostavljavec – morda je e-pošta z obvestilom o pošiljki po pomoti pristala v mapi SPAM.
• Če ste izbrali dostavo na dom, najprej preverite naslov za dostavo.
• Nato povprašajte najbližje sosede, morda je bila pošiljka v vaši odsotnosti izročena njim.
• Naša služba za pomoč strankam vam je na voljo prek e-pošte na contact@vegaoo.com .
• Preverite sledenje svoji pošiljki v svojem uporabniškem računu »Moja naročila«, da izveste njen natančen status.
• Preverite tudi spletno sledenje, ki ga nudi dostavljavec – morda je e-pošta z obvestilom o pošiljki po pomoti pristala v mapi SPAM.
• Če ste izbrali dostavo na dom, najprej preverite naslov za dostavo.
• Nato povprašajte najbližje sosede, morda je bila pošiljka v vaši odsotnosti izročena njim.
• Naša služba za pomoč strankam vam je na voljo prek e-pošte na contact@vegaoo.com .
▾ Kakšen je rok odpreme?
Vsako naročilo oddano na spletni strani Vegaoo bo pripravljeno po potrditvi plačila.
Naročila oddana med vikendom bodo obdelana naslednji ponedeljek.
Naročila oddana med vikendom bodo obdelana naslednji ponedeljek.
Plačilo/Vračilo
▾ Kateri so načini plačila?
Sprejemamo plačila z
• Bančno kartico (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Vsa plačila so varna. Za več informacij in pogojev kliknite tukaj
• Bančno kartico (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Vsa plačila so varna. Za več informacij in pogojev kliknite tukaj
▾ Kakšen je rok za vračilo kupnine?
Obveščamo vas, da so vračila izvedena preko načina plačila, uporabljenega ob naročilu.
Ko bo dobropis potrjen s strani naše službe, boste prejeli potrditveno e-pošto o vračilu.
▾ Moje plačilo je bilo zavrnjeno, kaj storiti?
Preverite, ali so podatki vaše kartice (številka, datum veljavnosti, varnostna koda) pravilni.
Če je plačilo zavrnjeno, kontaktirajte svojo banko ali PayPal.
Nekatera plačila zahtevajo avtentikacijo preko 3-D Secure: prejeli boste obvestilo vaše banke za potrditev identitete z geslom ali prstnim odtisom.
Ko bo avtentikacija potrjena, boste prejeli potrdilo naročila po e-pošti.
Za vsa vprašanja glede 3-D Secure se obrnite na svojo banko.
Če je plačilo zavrnjeno, kontaktirajte svojo banko ali PayPal.
Nekatera plačila zahtevajo avtentikacijo preko 3-D Secure: prejeli boste obvestilo vaše banke za potrditev identitete z geslom ali prstnim odtisom.
Ko bo avtentikacija potrjena, boste prejeli potrdilo naročila po e-pošti.
Za vsa vprašanja glede 3-D Secure se obrnite na svojo banko.
▾ Kako odgovoriti na sporočilo za avtentikacijo?
BOJ PROTI ZLORABI BANČNIH KARTIC
"V skladu s splošnimi pogoji prodaje je vzpostavljen postopek preverjanja pristnosti, da bi preprečili goljufiva plačila.
Vegaoo si pridržuje pravico, da preveri osebne podatke, ki jih je posredoval kupec, in sprejme vse ukrepe, ki se zdijo potrebni za preverjanje, da je oseba, katere bančni račun je obremenjen, res tista, ki je opravila naročilo.
To preverjanje lahko vključuje zahtevo po dokazilih o identiteti in/ali prebivališču in/ali bančnih dokumentih (bančni izpisek).
Če kupec na takšno zahtevo ne odgovori, se zadevno naročilo samodejno prekliče, brez možnosti kasnejše pritožbe."
Zato vas vabimo, da se neposredno obrnete na našo službo za pomoč strankam po elektronski pošti na contact@vegaoo.com
Vegaoo si pridržuje pravico, da preveri osebne podatke, ki jih je posredoval kupec, in sprejme vse ukrepe, ki se zdijo potrebni za preverjanje, da je oseba, katere bančni račun je obremenjen, res tista, ki je opravila naročilo.
To preverjanje lahko vključuje zahtevo po dokazilih o identiteti in/ali prebivališču in/ali bančnih dokumentih (bančni izpisek).
Če kupec na takšno zahtevo ne odgovori, se zadevno naročilo samodejno prekliče, brez možnosti kasnejše pritožbe."
Zato vas vabimo, da se neposredno obrnete na našo službo za pomoč strankam po elektronski pošti na contact@vegaoo.com
▾ Ali je spletno plačevanje varno?
Za varnost vaših plačil uporabljamo varni plačilni sistem naše banke.
Vaši bančni podatki nam nikoli niso posredovani in vsi prenosi so šifrirani.
Vaša številka kartice nam nikoli ne bo posredovana.
Plačila lahko zahtevajo preverjanje z 3-D Secure (geslo ali prstni odtis).
Ko je preverjanje uspešno, je vaše naročilo potrjeno po e-pošti. Za vsa vprašanja o 3-D Secure se obrnite na svojo banko.
Vaši bančni podatki nam nikoli niso posredovani in vsi prenosi so šifrirani.
Vaša številka kartice nam nikoli ne bo posredovana.
Plačila lahko zahtevajo preverjanje z 3-D Secure (geslo ali prstni odtis).
Ko je preverjanje uspešno, je vaše naročilo potrjeno po e-pošti. Za vsa vprašanja o 3-D Secure se obrnite na svojo banko.
Vračila
▾ Kako lahko opravim vračilo?
Zahtevo za vračilo oddate prek svojega uporabniškega računa, v razdelku "moja naročila".
Na vaš e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.
Vračilo mora izpolnjevati naslednje pogoje :
• Zahtevo za vračilo morate oddati v 14 dneh od prejema izdelkov.
• Vrnitev izdelkov izvedite najkasneje 14 dni po oddaji zahteve za vračilo.
• Po preverjanju* skladnosti vrnjenih izdelkov boste prejeli potrditveni e-mail (*V skladu z SPP morajo biti vrnjeni izdelki novi, nerabljeni in v originalni, popolnoma nepoškodovani embalaži (zaščitna plastika, slika izdelka, črtna koda itd ...).
• Pustno kostum lahko pomerite, vendar ga morate vrniti v zaščitni embalaži.
• Vračilo bo izvedeno najkasneje v 14 dneh po prejemu artikla v našem skladišču, pod pogojem, da so pogoji za vračilo izpolnjeni.
Možno je samo vračilo kupnine, menjava ni mogoča.
Za več informacij vas vabimo, da obiščete našo stran s pomočjo za vračila.
Na vaš e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.
Vračilo mora izpolnjevati naslednje pogoje :
• Zahtevo za vračilo morate oddati v 14 dneh od prejema izdelkov.
• Vrnitev izdelkov izvedite najkasneje 14 dni po oddaji zahteve za vračilo.
• Po preverjanju* skladnosti vrnjenih izdelkov boste prejeli potrditveni e-mail (*V skladu z SPP morajo biti vrnjeni izdelki novi, nerabljeni in v originalni, popolnoma nepoškodovani embalaži (zaščitna plastika, slika izdelka, črtna koda itd ...).
• Pustno kostum lahko pomerite, vendar ga morate vrniti v zaščitni embalaži.
• Vračilo bo izvedeno najkasneje v 14 dneh po prejemu artikla v našem skladišču, pod pogojem, da so pogoji za vračilo izpolnjeni.
Možno je samo vračilo kupnine, menjava ni mogoča.
Za več informacij vas vabimo, da obiščete našo stran s pomočjo za vračila.
▾ Ste prejeli izdelke, ki sem vam jih vrnil?
Ko vaš paket prispe v naše skladišče, boste prejeli potrditveni e-mail.
Če v 14 delovnih dneh po poslanem vračilu naročila ne prejmete e-maila, kontaktirajte našo službo za pomoč strankam preko e-pošte na contact@vegaoo.com s:
• Vašo številko naročila
• Potrdilo o pošiljanju vašega vračila.
Če v 14 delovnih dneh po poslanem vračilu naročila ne prejmete e-maila, kontaktirajte našo službo za pomoč strankam preko e-pošte na contact@vegaoo.com s:
• Vašo številko naročila
• Potrdilo o pošiljanju vašega vračila.
▾ Kakšni so vaši pogoji za vračila?
Za vračilo imate na voljo 14 delovnih dni po prejemu vašega paketa.
Vračani izdelek/-ki morajo biti novi, neuporabljeni in v popolnoma nepoškodovani originalni škatli.
Pustni kostum se lahko seveda pomeri, vendar ga je treba, če ni primeren, vrniti popolnoma v zaščitni embalaži skupaj s kartonastim vizualom.
Obveščamo vas, da so stroški vračila na strani stranke.
Če vračani izdelek/-ki ne izpolnjujejo zgoraj navedenih pogojev za vračilo, bo za prevzem izdelka/-ov zahtevan znesek za dostavo.
Iz higienskih razlogov ali zaradi zaščite zdravja nekaterih izdelkov ni mogoče vrniti, prav tako jih ni mogoče zamenjati ali povrniti kupnine.
Za več informacij vas vabimo, da si ogledate naše splošne pogoje poslovanja.
Vračani izdelek/-ki morajo biti novi, neuporabljeni in v popolnoma nepoškodovani originalni škatli.
Pustni kostum se lahko seveda pomeri, vendar ga je treba, če ni primeren, vrniti popolnoma v zaščitni embalaži skupaj s kartonastim vizualom.
Obveščamo vas, da so stroški vračila na strani stranke.
Če vračani izdelek/-ki ne izpolnjujejo zgoraj navedenih pogojev za vračilo, bo za prevzem izdelka/-ov zahtevan znesek za dostavo.
Iz higienskih razlogov ali zaradi zaščite zdravja nekaterih izdelkov ni mogoče vrniti, prav tako jih ni mogoče zamenjati ali povrniti kupnine.
Za več informacij vas vabimo, da si ogledate naše splošne pogoje poslovanja.
Moj račun
▾ Kako ustvarim svoj uporabniški račun?
Enostavno in hitro!
• Kliknite na ikono Moj račun.
• Vnesite svoj e-poštni naslov v okence.
• Izpolnite podatkovna polja in preverite pravilnost vnesenih informacij.
• Kliknite na ikono Moj račun.
• Vnesite svoj e-poštni naslov v okence.
• Izpolnite podatkovna polja in preverite pravilnost vnesenih informacij.
▾ Kako spremenim svoje osebne podatke?
• Prijavite se v svoj uporabniški račun z vašim e-poštnim naslovom in kodo, ki ste jo prejeli po e-pošti.
• Na levi izberite "Profil".
• Opravite želene spremembe.
• Shranite.
• Na levi izberite "Profil".
• Opravite želene spremembe.
• Shranite.
▾ Kako zapreti svoj račun, se odjaviti?
Žal nam je, da odhajate.
Kadar koli se lahko odjavite, preprosto pošljite zahtevo tako, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom preko e-pošte na contact@vegaoo.com ali preko kontaktnega obrazca.
Kadar koli se lahko odjavite, preprosto pošljite zahtevo tako, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom preko e-pošte na contact@vegaoo.com ali preko kontaktnega obrazca.
▾ Ali so moji podatki zaščiteni?
Podatki, ki jih zbira Vegaoo, se uporabljajo izključno za upravljanje naročil, odnose s strankami in izboljšanje prilagojenih storitev.
Lahko se delijo s partnerji ali podizvajalci, ki sodelujejo pri izvajanju storitev.
Vegaoo je upravljavec teh podatkov, prijavljen pri CNIL. V skladu z zakonom lahko uporabnik dostopa do svojih podatkov, jih spremeni ali izbriše ter nasprotuje njihovi razkritju tako, da kontaktira službo za pomoč uporabnikom.
Več informacij najdete na strani zaščita podatkov stran zaščita podatkov.
Lahko se delijo s partnerji ali podizvajalci, ki sodelujejo pri izvajanju storitev.
Vegaoo je upravljavec teh podatkov, prijavljen pri CNIL. V skladu z zakonom lahko uporabnik dostopa do svojih podatkov, jih spremeni ali izbriše ter nasprotuje njihovi razkritju tako, da kontaktira službo za pomoč uporabnikom.
Več informacij najdete na strani zaščita podatkov stran zaščita podatkov.
▾ Kako se odjavim od e-novic?
Kadar koli se lahko odjavite, preprosto pošljite zahtevo tako, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom preko e-pošte na
contact@vegaoo.com ali prek povezave, ki je na voljo v e-novicah.
Promo
▾ Kako prejemati promocijske ponudbe?
Preprosto se prijavite na naše e-novice! Kliknite tukaj za prijavo
Prejmite ekskluzivne informacije, novice, popuste in posebne promocije vnaprej.
Vnesite vaš e-poštni naslov v zavihek " Prijavite se na e-novice "
▾ Kako uporabiti svojo promocijsko kodo?
Kodo preprosto vnesete v za to namenjeno polje na vrhu desno na strani za plačilo in nato kliknete »uporabi«.