POGOSTA VPRAŠANJA

Naročila

Kako potrditi naročilo?
1. Izberite predmete in jih dodajte v košarico.
2. Preverite košaro za plačilo.
3. Vnesite svoj dostavni naslov.
4. Izberite svoje Način dostave.
5. izberite svoje Način plačila .
6. Preverite svoj naslov za izstavitev računa.
7. Preverite svoje naročilo.
8. Ko bo naročilo potrjeno, boste prejeli e -poštno sporočilo o potrditvi naročila.
9. E-pošta vam bo poslana takoj, ko bo paket odposlan s povezavo, ki omogoča, da sledite korakom dostave vašega naročila.
Ukaz naročila/potrditve
Če si želite ogledati napredek naročila, se morate v račun za stranke samo prijaviti s svojim e -poštnim naslovom.
Kodeks dostopa vam bo poslana po e-pošti.
Vse informacije bodo prepisane v realnem času.
Ali lahko spremenim ali prekličem naročilo?
Vsa naročila, potrjena na našem spletnem mestu, so neposredno usmerjena v našo logistično platformo v Nemčiji, da bi zagotovili hitro pošiljko.
Stranka mora preveriti točnost njegove izbire, preden potrdi naročilo in v času njegovega naročila zagotovi natančne in popolne informacije (naslov, poštna številka ...)
Ko je plačilo potrjeno, se transakcija zabeleži in naročilo postane končno, ni možno odpoved ali spremembo.
Zunaj zalog
Vegaoo Zaveza, da bo na spletnem mestu spoštovala naročila le v mejah razpoložljivih zalog izdelkov.
Ker ni razpoložljivosti enega ali več naročenih izdelkov,Vegaoo zaveza, da bo kupca čim hitreje obvestila.
Prejel sem pokvarjen članek, kaj storiti?
Žal nam je za nevšečnosti!
Za boljšo obdelavo vaše zahteve nam pošljite fotografije, ki prikazujejo pokvarjeno naravo članka čim bolje.
Fotografije nam lahko pošljete po e -pošti na naslov contact@vegaoo.com, z navedbo kot predmet e -pošte številke naročila.
Naredili bomo vse, da vam prinesemo rešitev.
Kaj storiti, če pogrešam članek?
Naročilo je bilo morda poslano v več paketov.
Vabimo vas, da preverite vaša e -poštna sporočila, da nadzirate dostavne kupone za vsak paket.
V nasprotnem primeru se obrnite na naš storitveni odjemalec po e-pošti contact@vegaoo.com ali prek kontaktni obrazec .
Želim račun?
Vaš račun ne bo vključen v paket, vendar ga boste prejeli po e-pošti.
Kako uveljaviti svojo pravico do umika?
Od prejemka naročila imate pravno obdobje 14 koledarskih dni, da uveljavite pravico do umika.
Če želite to narediti, nam pošljite jasno zahtevo po e-pošti contact@vegaoo.com
Vrnitev izdelka mora biti izvedena v 14 dneh od tega obvestila. Stroški donosa so odgovornost stranke.
Vračilo, vključno s standardnimi stroški dostave, bo opravljeno v 14 dneh od obvestila.
Kazen ne bo uporabljena, razen v primeru neskladnega izdelka. Odgovorni ste samo za amortizacijo, povezano s pretiranim ravnanjem.
Priporočamo, da nadaljujete s pošiljanjem za kakršno koli vrnitev ali umik.

Dostava

Kako spremeniti svoj dostavni naslov?
Vsa naročila, potrjena na našem spletnem mestu, so neposredno usmerjena v našo logistično platformo, da bi zagotovili hitro pošiljko.
Stranka mora preveriti točnost njegove izbire, preden potrdi naročilo in v času njegovega naročila zagotovi natančne in popolne informacije (naslov, poštna številka ...)
Odgovornost Vegaoo Ne more se ukvarjati s pozno dostavo, ki jo je povzročila navedba napačnega ali nepopolnega naslova stranke.
Ko je plačilo potrjeno, se transakcija zabeleži in naročilo postane končno, ni možno odpoved ali spremembo.
Kako slediti mojemu paketu?
Če želite vedeti usmerjanje vašega paketa, vas vabimo, da se povežete s svojim računom za stranke.
Kliknite na številko zadevnega naročila paketa.
Ste usmerjeni v mesto zadevnega prevoznika; Dostopate do informacij v zvezi z vašo dostavo (predvideni datum dostave, pogoj dostave itd.)
Kakšni so dobavni časi?
• GLS : Dostava je med 8. in 19. uro. in zavarovano z GLS, dostavo v 3-5 delovnih dneh v 96% primerov po umiku v naše skladišče.
DHL Express : Ta metoda dostave je med 8:00 in 18:00. in zavarovano z DHL Express, dostavo v 24/48 urah v 98% primerov po umiku v našem skladišču.
Časi dostave so lahko različni, odvisno od Država dostave.
Nimamo posebnega časa za dostavo, odvisno bo od prevoznika in njegove turneje.
Kaj se zgodi, če nisem od dostave?
V primeru odsotnosti med dostavo vašega paketa vam bo dostavni moški predložil prehodno obvestilo, ki vam bo sporočil, kako obnovite svoj paket ali kako programirati novo dostavo.
Dostava dostave, kaj storiti?
Vabimo vas na:
• Posvetujte se s svojim paketom v svojem računu "moja naročila", da boste vedeli njegov natančen status.
• Ne pozabite se posvetovati tudi s spletnim nadaljnjim spremljanjem, ki ga je ponudil prevoznik, morda je e-pošta, ki vas obvesti o dostavi paketa, na žalost prispela v vašo neželeno škatlo.
• Če ste zaprosili za dostavo na dom, najprej preverite naslov dostave.
• Nato vas vabimo, da se približate svojim najbližjim sosedom, paket je bil morda odložen v vaši odsotnosti.
• Naša storitev za stranke ostaja na razpolago po elektronski pošti contact@vegaoo.com.
Kakšen je čas pošiljanja?
Poljubno naročilo na mestu Vegaoo bo pripravljen na podlagi potrditve plačila.
Naročila, oddana ob vikendih, bodo obdelana naslednji ponedeljek.

Plačilo/vračilo

Kakšni so načini plačila?
Plačila sprejemamo
• Bančna kartica (Visa, Mastercard)
• Paypal
• ApplePay.
Vsa plačila so varna. Za več informacij in pogojev kliknite tukaj
Kaj je obdobje povračila?
Obveščamo vas, da se povračila izvajajo s plačilnim načinom, ki se uporablja pri naročanju. Ko me bodo potrdili našo povračilo, vam bodo poslane e -poštne storitve.
Moje plačilo je bilo zavrnjeno, kaj storiti?
Prepričajte se, da so podatki o vaši kartici (številka, datum poteka, varnostna koda) pravilni.
Če je plačilo zavrnjeno, se obrnite na svojo banko oz Paypal.
Nekatera plačila zahtevajo preverjanje pristnosti prek 3-D varen : Od banke boste prejeli obvestilo, da potrdite svojo identiteto z geslom ali prstnim odtisom.
Ko je preverjanje pristnosti potrjeno, bo vaše naročilo potrjeno po e-pošti.
Za vsako vprašanje o 3-D varen, se obrnite na svojo banko.
Kako se odzvati na sporočilo overjanja?
Borite se proti goljufijam na bančni kartici "V skladu s splošnimi prodajnimi pogoji se postopek overjanja izvaja, da se prepreči goljufiva plačila.
Vegaoo Si pridržuje pravico, da preveri osebne podatke, ki jih sporoča stranka, in sprejme vse ukrepe, za katere se šteje, da je potrebna za preverjanje dejstva, da je oseba, katere bančni račun je bremenitev, tista, ki je naročila.
To preverjanje je lahko v obliki zahteve za dokazilo o identiteti in/ ali prebivališčih in/ ali bančnih dokumentih (RIB).
Odsotnost odziva stranke na tovrstno zahtevo samodejno vodi do odpovedi zadevnega naročila brez možnosti kasnejše pritožbe. "

Zato vas vabimo, da se po e-pošti obrnete neposredno na naš storitev storitev contact@vegaoo.com
Ali je spletno plačilo varno?
Za zagotovitev vaših plačil uporabljamo varno plačilni sistem naše banke.
Vaši bančni podatki se nam nikoli ne sporočijo in izmenjave so šifrirane.
V nobenem trenutku nam ni sporočila številka vaše kartice.
Plačila lahko zahtevajo preverjanje pristnosti prek 3-D varen (geslo ali prstni odtis).
Ko je preverjanje pristnosti potrjeno, je vaše naročilo potrjeno po e-pošti. Za vsako vprašanje o 3-D varen, kontaktirajte svojo banko.

Povratne informacije

Kako se vrniti?
Preprosto pošljite zahtevo za vrnitev prek računa za stranke, "moja naročila".
Za potrditev zahteve vam bo poslano e -poštno sporočilo.

Vrnitev mora spoštovati naslednje pogoje:
• Zahteva za vrnitev mora biti vložena v 14 dneh od datuma prejema izdelkov.
• Pošljite vrnitev najpozneje v 14 dneh po označevanju zahteve za vrnitev.
• E -poštno sporočilo vam bo poslano po preverjanju* skladnosti vrnjenih člankov (*V skladu s CGV, vrnjeni izdelki morajo biti novi, neuporabljeni in v svoji popolnoma nedotaknjeni originalni embalaži (zaščitna plastika, vizualni izdelek, črtna koda itd ...).
• Preobleko je mogoče poskusiti, vendar jo je treba vrniti v svojo zaščitno embalažo.
• Vračilo bo izvedeno v največjem obdobju 14 dni po prejemu izdelka v naših prostorih, pod pogojem, da so izpolnjeni pogoji donosa.
Možna je samo povračila, izmenjave niso sprejete.
Za več informacij vas vabimo, da se posvetujete Stran za pomoč pri vračanju.
Ste prejeli predmete, ki sem vam jih vrnil?
Enkrat vam bo paket prejet v naših prostorih, vam bo poslano potrditveno e -poštno sporočilo.
Če niste prejeli e-poštnega sporočila 14 delovnih dni po vrnitvi naročila, se obrnite na naš storitev storitev po e-pošti contact@vegaoo.com z:
• Številka naročila
• Dokaz za pošiljanje vrnitve.
Kakšni so vaši pogoji za donosnost?
Imate obdobje 14 delovnih dni po prejemu paketa, da vložite zahtevo za vrnitev.
Vrnjeni izdelki morajo biti novi, neuporabljeni in v svoji popolnoma nedotaknjeni originalni škatli.
Očitno je mogoče preobleči, ki jo je treba preizkusiti, vendar jo bo treba popolnoma dati v svoji zaščitni embalaži, če ni primerna, s kartonskim vizualnim vizualnim.
Obveščamo vas, da so stroški donosa odgovornost stranke.
V primeru, da vrnjeni izdelki ne spoštujejo zgoraj navedenih pogojev donosa, bo od stranke zahteval prenos cene dostave, če želi povrniti svoje članke.
Zaradi higiene ali varstva zdravja nekaterih izdelkov ne smete vrniti in jih ni mogoče povrniti ali izmenjati.
Za več informacij vabimo, da se posvetujemo Splošni pogoji prodaje.

Moj račun

Kako ustvariti svoj račun za stranke?
Preprosto in hitro!
• Kliknite ikono mojega računa.
• V nadzor vnesite svoj e -poštni naslov.
• Izpolnite informacijska polja in preveriti morate natančnost predloženih informacij.
Kako spremeniti svoje osebne kontaktne podatke?
• Povežite se s svojim računom za stranke z e -poštnim naslovom in kodo, prejete po e -pošti.
• Izberite levi "profil".
• Spremembe.
• Shrani.
Kako zaprem svoj račun, me zapišite?
Žal nam je, da se vidimo.
Kadar koli se lahko odjavite, samo zaprosite ga tako, da se obrnete contact@vegaoo.com ali prek kontaktni obrazec.
Ali so moji podatki zaščiteni?
Podatke, ki jih je zbral Vegaoo Se uporabljajo izključno za upravljanje naročil, odnose s strankami in izboljšanje prilagojenih storitev.
Lahko jih delite s partnerji ali podizvajalci, ki sodelujejo pri izvajanju storitev.
Vegaoo je odgovoren za obdelavo teh podatkov, razglašen za CNIL. V skladu z zakonom lahko uporabnik dostopa, spremeni ali izbriše svoje podatke in nasprotuje njihovemu razkritju, tako da se obrne na službo za stranke.
Poiščite več informacij na strani za varstvo podatkov Stran za varstvo podatkov.
Kako se odjaviti iz glasila?
Kadar koli se lahko odjavite, samo zahtevate, tako da se obrnete na storitev stranke po e-pošti contact@vegaoo.com ali prek povezave, ki je na voljo v glasilu.

Proti

Kako prejemati promocijske ponudbe?

Samo registrirajte se za naše glasilo! Kliknite tukaj za registracijo
Prejmite v predogledu naših informacij, novic, ekskluzivnih popustov in promocij.
Vnesite svoj e -poštni naslov na zavihku "Registrirajte se glasilo"
Kako uporabiti svojo promocijsko kodo?
Preprosto dodajte kodo v polju, predloženem za ta namen, v zgornjem desnem kotu plačilne strani, nato pa kliknite "Uporabi".